OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní spolecnosti Netmax SET s.r.o., se sídlem Na príkope 393/11, 110 00 Praha 1, Staré Mesto, identifikacní císlo: 24178477, zapsané v obchodním rejstríku vedeném Mestským soudem v Praze, oddíl C, vložka 186062, pro prodej zboží prostrednictvím on-line obchodu umísteného na internetové adrese www.nejvyhodnejsipneu.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní spolecnosti Netmax SET s.r.o., se sídlem Na príkope 393/11, 110 00 Praha 1, Staré Mesto, identifikacní císlo: 24179477, zapsané v obchodním rejstríku vedeném Mestským soudem v Praze, oddíl C, vložka 186062 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona c. 89/2012 Sb., obcanský zákoník (dále jen „obcanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základe kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostrednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístené na internetové adrese www.nejvyhodnejsipneu.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostrednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na prípady, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou ci osobou, jež jedná pri objednávání zboží v rámci své podnikatelské cinnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouve. Odchylná ujednání v kupní smlouve mají prednost pred ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou soucástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v ceském jazyce. Kupní smlouvu lze uzavrít v ceském jazyce.
1.5. Znení obchodních podmínek muže prodávající menit ci doplnovat. Tímto ustanovením nejsou dotcena práva a povinnosti vzniklá po dobu úcinnosti predchozího znení obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚCET
2.1. Na základe registrace kupujícího provedené na webové stránce muže kupující pristupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní muže kupující provádet objednávání zboží (dále jen „uživatelský úcet“). V prípade, že to webové rozhraní obchodu umožnuje, muže kupující provádet objednávání zboží též bez registrace prímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Pri registraci na webové stránce a pri objednávání zboží je kupující povinen uvádet správne a pravdive všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském úctu je kupující pri jakékoliv jejich zmene povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském úctu a pri objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Prístup k uživatelskému úctu je zabezpecen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlcenlivost ohledne informací nezbytných k prístupu do jeho uživatelského úctu.
2.4. Kupující není oprávnen umožnit využívání uživatelského úctu tretím osobám.
2.5. Prodávající muže zrušit uživatelský úcet, a to zejména v prípade, kdy kupující svuj uživatelský úcet déle než 12 mesícu nevyužívá, ci v prípade, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (vcetne obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vedomí, že uživatelský úcet nemusí být dostupný nepretržite, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popr. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení tretích osob.
3. UZAVRENÍ KUPNÍ SMLOUVY
3.1. Veškerá prezentace zboží umístená ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavrít kupní smlouvu ohledne tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 obcanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to vcetne uvedení cen jednotlivého zboží a nákladu za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemuže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny vcetne dane z pridané hodnoty a všech souvisejících poplatku. Ceny zboží zustávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou prizpusobovány osobe kupujícího na základe automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavrít kupní smlouvu za individuálne sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží, a o zpusobu a casu dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v prípadech, kdy je zboží dorucováno v rámci území Ceské republiky. V prípade, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma, je predpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na strane kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní obchodu. V prípade, kdy dojde k cástecnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální výše, jež je potrebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle predchozí vety, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu uhradit.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulár ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulár obsahuje zejména informace o:
- objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
- zpusobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném zpusobu dorucení objednávaného zboží a
- informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále spolecne jen jako „objednávka“).
3.5. Pred zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožneno zkontrolovat a menit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjištovat a opravovat chyby vzniklé pri zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlacítko „POTVRDIT NÁKUP“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodlene po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském úctu ci v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“). Pokud se nezobrazí informace o odeslání objednávky nebo nedorazí kopie objednávky na zadanou emailovou adresu, v nejbližším možném termínu nás kontaktujte na info@nejvyhodnejsipneu.cz nebo na tel. +420 775 780 360. Došlo zrejme k chybnému vyplnení emailové adresy kupujícího, v objednávce vytvorenou kupujícím.
3.6. Prodávající je vždy oprávnen v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, predpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatecné potvrzení objednávky (napríklad písemne ci telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká dorucením prijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikacních prostredku na dálku pri uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu pri použití komunikacních prostredku na dálku v souvislosti s uzavrením kupní smlouvy (náklady na internetové pripojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, pricemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a prípadné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy muže kupující uhradit prodávajícímu následujícími zpusoby:
- v hotovosti na dobírku prepravní službe, v míste urceném kupujícím v objednávce
- bezhotovostne prostrednictvím platebního systému PayU
- bezhotovostne platební kartou prepravní službe v míste urceném kupujícím v objednávce
4.2. Spolecne s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovne jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží. Zboží zasíláme prostrednictvím prepravní firmy DPD, po celé CR. Pokud hodnota objednávky neprekrocí cástku 2.990,- Kc s DPH, bude úctováno doberecné 129,- Kc za objednávku.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu ci jinou obdobnou platbu. Tímto není dotceno ustanovení cl. 4.6 obchodních podmínek ohledne povinnosti uhradit kupní cenu zboží predem.
4.4. V prípade platby v hotovosti ci v prípade platby na dobírku je kupní cena splatná pri prevzetí zboží. V prípade bezhotovostní platby pres platební bránu PAYU, je kupní cena splatná v okamžiku uzavrení kupní smlouvy.
4.5. V prípade bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží spolecne s uvedením variabilního symbolu platby. V prípade bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splnen okamžikem pripsání príslušné cástky na úcet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávnen, zejména v prípade, že ze strany kupujícího nedojde k dodatecnému potvrzení objednávky (cl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ješte pred odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 obcanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Prípadné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemne kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecne závaznými právními predpisy, vystaví prodávající ohledne plateb provádených na základe kupní smlouvy kupujícímu danový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem dane z pridané hodnoty. Danový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobe na elektronickou adresu kupujícího.
4.9. U výrobku, na které se vztahuje zákon c. 223/2015 Sb., kterým se mení zákon c. 185/2001 Sb., o odpadech a o zmene nekterých dalších zákonu, ve znení pozdejších predpisu, jsou soucástí ceny i náklady na zpetný odber, zpracování a likvidaci.
4.10. Kupující nakupující prostrednictvím e-shopu, má nárok na bezplatné odevzdání použitých pneumatik. Sberné místo se nachází v provozovne spol. Netmax SET s.r.o., (Logistické centrum Pohorelice - P06),Vídenská 1502, 691 23 Pohorelice. Zpetný odber je možný po predchozí telefonické dohode osobne, nebo zasláním na adresu provozovny.
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. Kupující bere na vedomí, že dle ustanovení § 1837 obcanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
5.1.1. zboží vyrobeného podle požadavku kupujícího nebo prizpusobeného jeho osobním potrebám,
5.1.2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotreby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratne smíseno s jiným zbožím,
5.1.3. zboží v zapeceteném obalu, které z duvodu ochrany zdraví nebo z hygienických duvodu není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a
5.1.4. zvukové nebo obrazové nahrávky nebo pocítacového programu v zapeceteném obalu, pokud jej kupující porušil.
5.2. Nejedná-li se o prípad uvedený v cl. 5.1 obchodních podmínek ci o jiný prípad, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 obcanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do ctrnácti (14) dnu ode dne, kdy kupující nebo jím urcená tretí osoba odlišná od dopravce prevezeme zboží, nebo:
5.2.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusu zboží, které jsou dodávány samostatne,
5.2.2. poslední položku nebo cást dodávky zboží sestávajícího z nekolika položek nebo cástí, nebo
5.2.3. první dodávku zboží, je-li ve smlouve ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou dobu.
5.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhute uvedené v cl. 5.2 obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy muže kupující využit vzorový formulár poskytovaný prodávajícím, jenž tvorí prílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy muže kupující zasílat mimo jiné i poštou, na adresu prodávajícího( Netmax SET s.r.o., Na príkope 393/11, 110 00 Praha 1, Staré Mesto), ci prostrednictvím elektronické pošty prodávajícího: info@nejvyhodnejsipneu.cz.
5.4. V prípade odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od pocátku ruší. Zboží kupující zašle nebo predá prodávajícímu zpet bez zbytecného odkladu, nejpozdeji do ctrnácti (14) dnu od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhuta podle predchozí vety je zachována, pokud kupující odešle zboží pred jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom prípade, kdy zboží nemuže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.5. V prípade odstoupení od kupní smlouvy dle cl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající penežní prostredky prijaté od kupujícího do ctrnácti (14) dnu od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným zpusobem, jakým je prodávající od kupujícího prijal. Prodávající je taktéž oprávnen vrátit plnení poskytnuté kupujícím již pri vrácení zboží kupujícím ci jiným zpusobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit prijaté penežní prostredky kupujícímu dríve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpet, podle toho, co nastane dríve.
5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávnen jednostranne zapocíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.7. V prípadech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 obcanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávnen kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby prevzetí zboží kupujícím. V takovém prípade vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytecného odkladu, a to bezhotovostne na úcet urcený kupujícím.
5.8. Je-li spolecne se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavrena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledne takového dárku úcinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
Formulár pro odstoupení od kupní smlouvy »
6. PREPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V prípade, že je zpusob dopravy smluven na základe zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a prípadné dodatecné náklady spojené s tímto zpusobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo urcené kupujícím v objednávce, je kupující povinen prevzít zboží pri dodání.
6.3. V prípade, že je z duvodu na strane kupujícího nutno zboží dorucovat opakovane nebo jiným zpusobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným dorucováním zboží, resp. náklady spojené s jiným zpusobem dorucení.
6.4. Pri prevzetí zboží od prepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a v prípade jakýchkoliv závad toto neprodlene oznámit prepravci. V prípade shledání porušení obalu svedcícího o neoprávneném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od prepravce prevzít. Tímto nejsou dotcena práva kupujícího z odpovednosti za vady zboží a další práva kupujícího vyplývající z obecne závazných predpisu.
6.5. Další práva a povinnosti stran pri preprave zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNENÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledne práv z vadného plnení se rídí príslušnými obecne závaznými právními predpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b obcanského zákoníku a zákonem c. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebitele, ve znení pozdejších predpisu).
7.2. Je-li predmetem koupe hmotná movitá vec, která je propojena s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým zpusobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „vec s digitálními vlastnostmi“), použijí se ustanovení ohledne odpovednosti za vady prodávajícího také na poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je poskytuje tretí osoba. To neplatí, je-li z obsahu kupní smlouvy i z povahy veci zjevné, že jsou poskytovány samostatne.
7.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vec pri prevzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že vec:
7.3.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkcnosti, kompatibilite, interoperabilite a jiným ujednaným vlastnostem,
7.3.2. je vhodná k úcelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
7.3.3. je dodána s ujednaným príslušenstvím a pokyny k použití, vcetne návodu k montáži nebo instalaci.
7.4. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
7.4.1. je vec vhodná k úcelu, k nemuž se vec tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva tretích osob, právní predpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvetví, není-li technických norem,
7.4.2. vec množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, vcetne životnosti, funkcnosti, kompatibility a bezpecnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem vecí téhož druhu, které muže kupující rozumne ocekávat, i s ohledem na verejná prohlášení ucinená prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním retezci, zejména reklamou nebo oznacením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vedom nebo že bylo v dobe uzavrení kupní smlouvy upraveno alespon srovnatelným zpusobem, jakým bylo ucineno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
7.4.3. je vec dodána s príslušenstvím, vcetne obalu, návodu k montáži a jiných pokynu k použití, které muže kupující rozumne ocekávat, a
7.4.4. vec odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo predloze, které prodávající kupujícímu poskytl pred uzavrením kupní smlouvy.
7.5. Ustanovení cl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v prípade, že prodávající kupujícího pred uzavrením kupní smlouvy zvlášt upozornil, že se nekterá vlastnost veci liší a kupující s tím pri uzavírání kupní smlouvy výslovne souhlasil.
7.6. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu zpusobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovednost. To platí i v prípade, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v dusledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o vec s digitálními vlastnostmi.
7.7. Projeví-li se vada v prubehu jednoho roku od prevzetí, má se za to, že vec byla vadná již pri prevzetí, ledaže to povaha veci nebo vady vylucuje. Tato doba nebeží po dobu, po kterou kupující nemuže vec užívat, v prípade, že vadu vytkl oprávnene.
7.8. Je-li predmetem koupe vec s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpecí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpecí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si vec po prevzetí uchovala vlastnosti podle cl. 7.3 a cl. 7.4 obchodních podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozornen
7.8.1. po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavne po urcitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
7.8.2. po dobu, po kterou to kupující muže rozumne ocekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázove; to se posoudí podle druhu a úcelu veci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s prihlédnutím k okolnostem pri uzavrení kupní smlouvy a povaze závazku.
7.9. Ustanovení cl. 7.8 obchodních podmínek neplatí v prípade, že prodávající kupujícího pred uzavrením kupní smlouvy zvlášt upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou a kupující s tím pri uzavírání kupní smlouvy výslovne souhlasil.
7.10. Neprovedl-li kupující aktualizaci v primerené dobe, nemá práva z vady, která vznikla pouze v dusledku neprovedené aktualizace. To neplatí v prípade, že kupující nebyl upozornen na aktualizaci nebo na dusledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl ci ji provedl nesprávne v dusledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavne po urcitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v dobe podle cl. 7.8.1 a cl. 7.8.2 obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadne.
7.11. Kupující muže vytknout vadu, která se na veci projeví v dobe dvou let od prevzetí. Je-li predmetem koupe vec s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavne po urcitou dobu, muže kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v dobe dvou let od prevzetí. Má-li být plneno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této dobe. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávnene, doba pro vytcení vady veci nebeží po dobu, po kterou kupující nemuže vec užívat.
7.12. Má-li vec vadu, muže kupující požadovat její odstranení. Podle své volby muže požadovat dodání nové veci bez vady nebo opravu veci, ledaže je zvolený zpusob odstranení vady nemožný nebo ve srovnání s druhým neprimerene nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by vec mela bez vady, a to, zda muže být druhým zpusobem vada odstranena bez znacných obtíží pro kupujícího. Prodávající muže odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo neprimerene nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by vec mela bez vady.
7.13. Prodávající odstraní vadu v primerené dobe po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpusobil znacné obtíže, pricemž se zohlední povaha veci a úcel, pro který kupující vec koupil. K odstranení vady prevezme prodávající vec na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž veci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a úcelem veci predtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné veci a montáž opravené nebo nové veci anebo uhradí náklady s tím spojené.
7.14. Kupující muže požadovat primerenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
7.14.1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s cl. 7.13 obchodních podmínek,
7.14.2. se vada projeví opakovane,
7.14.3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
7.14.4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstranena v primerené dobe nebo bez znacných obtíží pro kupujícího.
7.15. Je-li vada veci nevýznamná, kupující nemuže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu cl. 7.14 obchodních podmínek); má se za to, že vada veci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytecného odkladu poté, co obdrží vec nebo co mu kupující prokáže, že vec odeslal.
7.16. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého vec byla koupena. Je-li však k oprave urcena jiná osoba, která je v míste prodávajícího nebo v míste pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je urcen k provedení opravy.
7.17. S výjimkou prípadu, kdy je k provedení opravy urcena jiná osoba, je prodávající povinen prijmout reklamaci v provozovne, v níž je prijetí reklamace možné, s ohledem na sortiment prodávaných výrobku nebo poskytovaných služeb (dle cl. 7.21). Zákazník je pri uplatnení reklamace povinen rádne vyplnit reklamacní formulár, do jehož predtištených rubrik vyplní požadované údaje. Správnost uvedených údaju stvrzuje na urceném míste reklamacního dotazníku svým podpisem. Vyplnený reklamacní formulár spolecne s kopií nákupního dokladu, kopií velkého technického prukazu vozidla, na kterém byly pneumatiky nazuty (bez osobních údaju) zašle na email : reklamace@nejvyhodnejsipneu.cz. Na základe zaslaného reklamacního protokolu emailem a fyzického príjmu reklamovaného zboží na provozovnu dle cl. 7.21, prodávající kupujícímu potvrdí elektronickou poštou uplatnení reklamace, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký zpusob vyrízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro úcely poskytnutí informace o vyrízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby urcené k provedení opravy.
7.18. Reklamace vcetne odstranení vady musí být vyrízena a kupující o tom musí být informován nejpozdeji do triceti (30) dnu ode dne uplatnení reklamace (fyzické prijetí zboží k reklamacnímu rízení na adrese, dle cl. 7.21, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhute. Je-li predmetem závazku poskytnutí digitálního obsahu, vcetne digitálního obsahu dodaného na hmotném nosici, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyrízena v primerené dobe s prihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k úcelu, pro nejž je kupující požadoval.
7.19. Po marném uplynutí lhuty podle cl. 7.18 obchodních podmínek muže kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat primerenou slevu.
7.20. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a zpusobu vyrízení reklamace, vcetne potvrzení o provedení opravy, a dobe jejího trvání, prípadne písemné oduvodnení zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby urcené k provedení opravy.
7.21. Práva z odpovednosti za vady zboží muže kupující konkrétne uplatnit zejména telefonicky na císle +420 775 780 360 ci elektronickou poštou na adrese: reklamace@nejvyhodnejsipneu.cz . Adresa pro dorucení zboží k reklamacnímu rízení je: Netmax SET s.r.o., (Logistické centrum Pohorelice - P06),Vídenská 1502, 691 23 Pohorelice.
7.22. Kdo má právo z vadného plnení, náleží mu i náhrada nákladu úcelne vynaložených pri uplatnení tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho mesíce po uplynutí lhuty, ve které je treba vytknout vadu, soud právo neprizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatneno vcas.
7.23. Další práva a povinnosti stran související s odpovedností prodávajícího za vady muže upravit reklamacní rád prodávajícího.
7.24. Prodávající ci jiná osoba muže kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnení také záruku za jakost.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) obcanského zákoníku.
8.3. Vyrizování stížností spotrebitelu zajištuje prodávající prostrednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyrízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyrizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
8.4. K mimosoudnímu rešení spotrebitelských sporu z kupní smlouvy je príslušná Ceská obchodní inspekce, se sídlem Štepánská 567/15, 120 00 Praha 2, IC: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro rešení sporu on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít pri rešení sporu mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
8.5. Evropské spotrebitelské centrum Ceská republika, se sídlem Štepánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Narízení Evropského parlamentu a Rady (EU) c. 524/2013 ze dne 21. kvetna 2013 o rešení spotrebitelských sporu on-line a o zmene narízení (ES) c. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (narízení o rešení spotrebitelských sporu on-line).
8.6. Kupující se muže obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávnen k prodeji zboží na základe živnostenského oprávnení. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své pusobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údaju vykonává Úrad pro ochranu osobních údaju. Ceská obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním obcanského zákoníku a zákona c. 634/1992 Sb., o ochrane spotrebitele, ve znení pozdejších predpisu.
8.7. Kupující tímto prebírá na sebe nebezpecí zmeny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 obcanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJU
9.1. Svou informacní povinnost vuci kupujícímu ve smyslu cl. 13 Narízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údaju a o volném pohybu techto údaju a o zrušení smernice 95/46/ES (obecné narízení o ochrane osobních údaju) (dále jen „narízení GDPR“) související se zpracováním osobních údaju kupujícího pro úcely plnení kupní smlouvy, pro úcely jednání o kupní smlouve a pro úcely plnení verejnoprávních povinností prodávajícího plní prodávající prostrednictvím zvláštního dokumentu.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDELENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona c. 480/2004 Sb., o nekterých službách informacní spolecnosti a o zmene nekterých zákonu (zákon o nekterých službách informacní spolecnosti), ve znení pozdejších predpisu, se zasíláním obchodních sdelení prodávajícím na elektronickou adresu ci na telefonní císlo kupujícího. Svou informacní povinnost vuci kupujícímu ve smyslu cl. 13 narízení GDPR související se zpracováním osobních údaju kupujícího pro úcely zasílání obchodních sdelení plní prodávající prostrednictvím zvláštního dokumentu.
10.2. Své zákonné povinnosti související s prípadným ukládáním cookies na zarízení kupujícího plní prodávající prostrednictvím zvláštního dokumentu.
11. DORUCOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu muže být dorucováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVERECNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahranicní) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se rídí ceským právem. Volbou práva podle predchozí vety není kupující, který je spotrebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního rádu, od nichž se nelze smluvne odchýlit, a jež by se v prípade neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení cl. 6 odst. 1 Narízení Evropského parlamentu a Rady (ES) c. 593/2008 ze dne 17. cervna 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Rím I).
12.2. Je-li nekteré ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúcinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce približuje. Neplatností nebo neúcinností jednoho ustanovení není dotcena platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva vcetne obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobe a není prístupná.
12.4. Prílohu obchodních podmínek tvorí vzorový formulár pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro písemnou komunikaci: Netmax SET s.r.o., Na príkope 393/11, 110 00 Praha 1, Staré Mesto, adresa pro elektronickou komunikaci: info@nejvyhodnejsipneu.cz, pro telefonickou komunikaci: +420 775 780 360.
Adresa skladu vratek, zpetného odberu pneu a pro zaslání zboží k reklamacnímu rízení: Netmax SET s.r.o., (Logistické centrum Pohorelice - P06),Vídenská 1502, 691 23 Pohorelice.
V Praze dne 1.8.2024